12.6.08

Wednesday and Thursday

Yesterday we had a long day. We went to Cardiff. There we visited Millenium Stadium and Cardiff Castle. It was really interesting. After this we were able to go shopping in little groups of three or more persons. We had lots of fun. In the evening we drove to Pizza Hut, where we met our Welsh partners. The food was great. After eating we went to the Bowling Center together.

Today we made a trip to St. Fagans, an outside museum. We saw some old houses, which showed us, how houses had changed in the last century. I went to the castle, too. There was a beautiful garden around it. Tonight we're going to go to the school disco, but before I have to pack my luggage. I think it's a shame we have to go tomorrow, because we have so much fun together and my guestfamily is so nice. I want to say a big thanks for everything!!!


Gestern war ein langer Tag. Wir waren in Cardiff. Dort haben wir das Millenium Stadion und Cardiff Castle besichtigt. Es war wirklich sehr interessant. Danach durften wir in kleinen Gruppen von drei oder mehr Personen shoppen gehen. Wir hatten sehr viel Spass. Am Abend fuhren wir zum "Pizza Hut", wo wir unsere walisischen Partner getroffen haben. Das Essen war super. Nach dem Essen sind wir zusammen ins Bowling Center gegangen.

Heute haben wir einen Ausflug nach St. Fagans, einem Freilichtmuseum gemacht. Wir sahen einige alte Haeuser, die uns zeigten, wie sich die Haeuser im letzten Jahrhundert veraendert hatten. ich ging auch zum Schloss. Es gab eine wunderschoene Gartenanlage rund um das Schloss. Heute Abend gehen wir zur Schuldisco, aber davor muss ich noch meinen Koffer packen. Es ist so schade, dass wir morgen schon fahren muessen, denn wir haben so viel Spass zusammen und meine Gastfamilie ist so nett. Ich moechte mich ganz doll fuer alles bedanken!!!

No comments: